Výměna velikosti

Už se nemusíte bát nakupovat oblečení přes internet. Často se stává, že si zákazník objedná oblečení přes internet a nesedne mu velikost. Co dělat v takovém případě? U nás si s tímto starosti dělat nemusíte.

Co dělat, když Vám objednaná velikost nesedí? V tom případě využijte naši službu: Bezplatná garance výměny zboží a my Vám zboží BEZPLATNĚ vyměníme za jinou velikost. Postup je následující:

  1. Vyplňte reklamační protokol, který Vám byl zaslán e-mailem při odeslání Vaší objednávky nebo si ho můžete stáhnout a vytisknout z následujícího odkazu: reklamační protokol.
  2. Vložte nepoškozené zboží do původního balení.
  3. Vyplněný reklamační protokol spolu se zbožím zašlete formou BALÍKOVNA, nebo Českou poštou na adresu:

BALÍKOVNA MIMO POŠTU

InfinityObchod
ParcelShop MatuCar
Starý Hrozenkov 308
687 76 Starý Hrozenkov
Česko

BALÍKOVNA NA POŠTĚ

InfinityObchod
ParcelShop MatuCar
Starý Hrozenkov 305/0
687 74 Starý Hrozenkov
Česko

V případě zaslání balíku jinou formou přepravy (... zasilkovna.cz) nevíme garantovat převzetí Vašeho balíku!

Náklady spojené s vrácením zboží nese spotřebitel. V případě vrácení celé objednávky je spotřebitel povinen uhradit veškeré náklady spojené s přepravou a to včetně nákladů spojených s doručením balíku spotřebitelů. Po obdržení zásilky Vám bude odeslána požadovaná velikost na Vaši adresu. Pokud zboží není v daný moment na skladě, bude Vám v nejkratším možném termínu objednáno nebo Vám umožníme výběr jiného zboží ve stejné hodnotě.

UPOZORNĚNÍ: Vrácené zboží nesmí být používané a prané. Garance výměny se nevztahuje na mechanicky poškozené zboží. Musí být nepoškozené, bez známek opotřebení a v původním obalu včetně připnutých informačních visaček.

Spodní prádlo ani plavky z hygienických důvodů nelze vrátit.

Pokud máte jakékoliv dotazy a potřebujete pomoci, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle 702 762 226.