Reklamace zboží
Nabízíme jen nové a nenošené produkty, abychom našim zákazníkům dopřáli nejvyšší možnou kvalitu. Pokud se i přesto najde na produktu chybička, vždy nás to zamrzí, ale vše se dá napravit.
Veškeré reklamace se vždy snažíme vyřizovat v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
V případě, že se jedná o vadu, kterou lze odstranit, bude vada včas a řádně odstraněna. Pokud se jedná o vadu, kterou nelze odstranit, bez zbytečného odkladu Vám zboží vyměníme za zcela nové nebo Vám vrátíme peníze.
Jak nám poslat zboží
1. Vrácení pomocí Packeta (Zásilkovna)
• Vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ a spolu s fakturou ho zabalte se zbožím, které chcete reklamovat
• Pošlete nám mail na email: reklamace@infinityobchod.cz se žádostí o jedinečný kód pro přepravce
• Balíček zaneste na kterékoli výdejní místo Packety (Zásilkovny)
• Na pobočce nadiktujete náš jedinečný kód
• Zaměstnanec pobočky si vytiskne štítek pro přepravu a vy obdržíte potvrzení o jeho přijetí
• Za několik dní vám přijde e-mail, o přijetí balíčku a zpracování reklamovaného zboží
2. Vrácení přes vámi vybraného přepravce na vlastní náklady
• Vyplňte REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ a spolu s fakturou ho zabalte se zbožím, které chcete reklamovat
• Balíček pošlete na adresu:
Infinity Obchod s.r.o.
Soblahov 594
913 38 Soblahov
Slovenská republika
• Od přepravce si nezapomeňte zeptat potvrzení o zaslání balíku
• Za několik dní vám přijde e-mail, o přijetí balíčku a zpracování reklamovaného zboží