Reklamace zboží

U nás Vám GARANTUJEME nejrychlejší vyřízení reklamace

Postup reklamace je opravdu jednoduchý:

  • 1. Vyplňte reklamační protokol, který Vám byl zaslán e-mailem při odeslání Vaší objednávky nebo si ho můžete stáhnout a vytisknout z následujícího odkazu: reklamační protokol. Do reklamačního protokolu uveďte číslo svého účtu (ne ve tvaru IBAN).
  • 2. Vyplněný reklamační protokol spolu se zbožím zašlete formou BALÍKOVNA, nebo Českou poštou na adresu:
  • BALÍKOVNA MIMO POŠTU

    InfinityObchod
    ParcelShop MatuCar
    Starý Hrozenkov 308
    687 76 Starý Hrozenkov
    Česko

    BALÍKOVNA NA POŠTĚ

    InfinityObchod
    ParcelShop MatuCar
    Starý Hrozenkov 305/0
    687 74 Starý Hrozenkov
    Česko

    V případě zaslání balíku jinou formou přepravy (... zasilkovna.cz) nevíme garantovat převzetí Vašeho balíku!

    • 3. Po přijetí zásilky zboží odesíláme na opravu.
    • V případě, že jde o vadu, kterou lze odstranit, bude vada včas a řádně odstraněna
    • Pokud se jedná o vadu, kterou nelze odstranit, bez zbytečného odkladu Vám zboží vyměníme za zcela nový nebo Vám vrátíme peníze.

    Čas potřebný na vyřízení celé reklamace bývá zpravidla 1 - 2 týdny, nejpozději však 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.

    Pokud máte jakékoliv dotazy a potřebujete pomoci, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle 702 762 226.